Väx med oss - förstärkning till bemanningsteamet i Stockholm

Vi växer och söker dig som vill stärka upp vår bemanningsenhet som bemanningsansvarig, konsultansvarig eller administratör. Du kommer ha en självklar del i ett team och vi tror att du är som oss; lösningsorienterad, entreprenöriell, omtänksam och personlig – som också drivs av att förbättra framtidens sjukvård och hälsa.

Allt fler läkare, sjuksköterskor, psykologer, terapeuter, socionomer och medicinska sekreterare väljer att arbeta på konsultbasis, som anställd eller som konsult via eget bolag. Behovet av förstärkning ökar från arbetsplatserna runtom i landet och nu behöver även vi förstärkning!

ÄR DU EN FÖRBÄTTRARE?

Bonliva är Sveriges största bemannings- och rekryteringsaktör inom vård och omsorg. Idag har över 1200 konsulter arbetat för oss, där vi bemannar samtliga landsting i Sverige, och nu även i Norge. För att trivas hos oss stimuleras du av att bygga långsiktiga relationer och ta fram lösningar där kvalitet är grundstommen. Du är stresstålig och klarar av både operativt och administrativt arbete. Kommunikation för dig, oavsett om det sker i skrift eller tal inspirerar dig. Du är självständig och motiveras av att ta stort ansvar och att tilldelas frihet i ditt arbete.

KORT OM ROLLERNA

BEMANNINGSANSVARIG

Dina uppgifter kommer huvudsakligen vara att bygga upp ett eget nätverk av nya konsulter i kombination med att stötta befintliga vårdkonsulter och uppdragsgivare i vårt nätverk när de behöver assistans. Därtill ingår huvudansvar för logistiken kring vårduppdragen och vår kvalitetssäkring som är grunden i allt vi gör. Sammanfattningsvis kommer du att ha ett helhetsansvar för hela bemanningsprocessen med både konsulter och vårdgivare inom det verksamhetsområde du tilldelas.

KONSULTANSVARIG

Ser du att du enkom vill ansvara för att skapa relationer och lösningar för våra konsulter söker du tjänsten ”konsultansvarig”. Rollen kombineras med flexibelt arbetsschema som fördelas på dagtid, kvällstid och vid överenskommelse helgtid.

ADMINISTRATÖR

Våra administratörer är bemanningsenhetens högra hand. Du är spindeln i nätet och ansvarar för att konsulten får bästa service i allt från boende, resor och handlingar inför uppdraget samt är ett stöd för bemanningsteamets administration. Du drivs av att hålla ordning och har fallenhet för både ord och siffror.

FORMELLA ÖNSKEMÅL

För tjänsterna ser vi gärna relevant utbildning så som ekonomiexamen, PA, HR eller motsvarande. Erfarenhet inom kommunikativa tjänster är meriterande då ett relationsdrivande angreppssätt är något som behövs för att du ska trivas i rollen. Det viktigaste är din personlighet och viljan att förbättra allas vår vardag inom framtidens sjukvård och hälsa. För mer info för respektive roll, kontakta gärna ossian.eklund@bonliva.se för mer info.

VAD VI  ERBJUDER DIG
Vi erbjuder dig en spännande roll i ett expansivt bolag där vi månar om personlig utveckling och värnar om en omtänksam arbetsplats. För rätt person ges goda utvecklingsmöjligheter och vi lyssnar gärna in dina drömmar.

ARBETSTIDER: Arbetstider: 08.00 – 17.00 alternativt 09.00 – 18.00. För rollen som konsultansvarig kan arbetstid ske mellan kl 13.00 – 21.00 samt kl 10.00 – 17.00 helger.  Schemat sätts upp månadsvis beroende på tjänstgöringsgrad och kan justeras något för varje individ. Önskvärd tjänstgöringsgrad 75-100%.

ARBETSFORM: Projektanställning och tillsvidareanställning med provanställning

START: Omgående

PLATS: Stockholm

KONTAKT OCH ANSÖKAN: ossian.eklund@bonliva.se

ANSÖKAN: CV + personligt brev märkt med ”bemanningsansvarig”, ”konsultansvarig” eller ”administratör”. Videohälsning där du kort berättar varför du söker jobbet är meriterande.

Varmt välkommen in med din ansökan.

Vi längtar efter dig!